perjantai 29. maaliskuuta 2013

it sucks because I was getting better and now i'm not.

Hei jälleen. Olen kotiutunut 2 viikon osastojaksolta mikä kummaa minä olin siellä... en mennyt sinne omasta tahdostani. seuraavat 2 viikkoa taas siellä maanantaista lähtien olisi hieman vapaampaa kävisin koulua ja muutenkin... Siellä minulla oli päivärytmi joka ei tule olemaan kohdillaan kaikesta huolimatta kun kotiudun lopullisesti, siellä minulle syötettiin sitä paskalääkettä,mutta sain paremman tilalle.. He yrittävät saada minut lopettamaan, mutta tiedän etten osaa minä olen yrittänyt niin monesti _yksin_  saada kaikkea tätä loppumaan, toivoen että minä olisin menossa parempaan suuntaan, toivoen että tämä kaikki loppuisi. Mutta ei mikään ei ole mennyt kohdilleen...Ahdistuneisuus on kasvanut... entinen lääkärini sanoi että se johtuu vähäisestä unesta... ei johtunut minä nukuin tarpeeksi .. Muistan niin kauan kuin olen tehnyt tätä itselleni olen mennyt parempaan suuntaan, mutta nyt taas tuntuu että olen menossa huonompaan... itken öisin, mutta päivisin lääke vaikuttaa olen iloinen,hymyilen... mutta tekisi mieli itkeä.. Ne silmät jotka kimmelsi pienenä onnesta ja ilosta... ovat vain enään kimmellys tuskasta ja kivusta jonka toivoisin jo loppuvan, pääseväni pois.. Se hymy joka nousin vielä 3 tai neljä vuotta sitten silmiin asti, se hymy joka ei tuntunut niin väkinäiseltä vaan terveeltä.On enään nykyään pelkkää tuskaa,sitä kun hymy tuntuu pahalta, sitä kun sen tekee vain pakosta... Sanat joita olen kuullut paljon on sanat kuolema ja pelko... kuten mun isosisko sanoi mulle " mä en koskaan haluais haudata omaa lastani." tai se toinen lausahdus "mua pelottaa että joku päivä joku tuntematon soittaa ja sanoo että jokin viilto on mennyt liian syvälle".. Mitä he ajattelisivat jos tuntematon soittaisi.. mitä heillä silloin kulkisi mielessä..Minun pitäisi kanavoida tunteitani paremmin, mitä jos mä en vain osaa kertoa tunteistani, mitä jos mä en vain uskalla. Onko se vain niin vaikea ymmärtää etten minä osaa tehdä tuotta kaikkea mitä nuo muut saattaisivat osata.. Minä olen vain ajatellut sanaa kuolema, ajatellut taivasta ja tähtiä. milloin olisi minun aikani lähteä? milloin minä pääsisin pois?..
♥:blacksymphony

1 kommentti:

  1. Aw, älä oikeesti ajattele nuin! Sul on tääl viel paljo ihmisiä jotka ei tahtois koskaan päästää susta irti!♥ Mä pidän ainaki huolen et tuut ain olee mun sydämmes♥

    VastaaPoista