torstai 16. toukokuuta 2013

i'm tired to try to stop that.

Minusta on ruvennut tuntumaan sille, että minun ei kuuluisi olla täällä.Sille että minun pitäisi olla jossain muualla,suojella teitä kaikkia tuolta korkealta. Minusta vain tuntuu kuin kaikki oikeasti katoaisi minun elämästäni, kaikki vain lähtevät pois... Miksi siis en minäkin vain lopettaisi elämistä? Taas verenpunainen harso kädelläni,peittää tuoreet haavani.Miksi minä menin ja tein sen taas,luulin todellakin pärjääväni.Miten kävikään rupesin ahdistumaan ja päädyin taas tähän tilaan. Oon niin kyllästynyt esittämään hyvin voivaa, koska en uskalla olla muiden nähden maassa. Minä vain pelkään..
eräästä kappaleesta:

Nobody seems to get you, you think you're on your own,
Well listen pretty lady you don't have to be alone.
So baby don't cut, baby don't cut.
You can do anything, just promise baby you won't cut.
I know your heart is hurting, you think the road has end,
You may just feel the bade your holding is your only friend.
But baby don't cut, baby don't cut.
You can do anything, just promise baby you won't cut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti